Filtra Torna al llistat principal

Eixample

Enderroc de l’edifici del centre obert de la Model

Enderroc de l’edifici del centre obert de la Model, a la cantonada dels carrers d’Entença i del Rosselló. Amb aquesta actuació comença el procés de transformació d’aquest espai que esdeve un gran parc per a la ciutat.

Finalització: maig 2015

Eixample

Reforma de l’avinguda Diagonal, entre la pl. de F. Macià i el pg. de Gràcia

Aquesta reforma d’una de les artèries més importants de Barcelona, suposen un guany d’espai per al vianant, amb l’ampliació de les voreres fins als 7 metres. Les calçades laterals es ressituen a l’espai que actualment hi ha entre les dues fileres d’arbres existents i inclouen un carril bici segregat i un altre per al trànsit local de proximitat. També es renoven els paviments, el mobiliari urbà i l’enllumenat, amb fanals eficients de darrera generació.

Finalització: maig 2015

Eixample

Urbanització de l’interior d’illa d’Anaïs Napoleón, al c. de la Marina, 155

Aquesta actuació té per objecte recuperar aquest espai com a jardí d’ús públic. A l’interior de l’illa conviuen diferents espais que s’han distribuït adaptant-se a l’arbrat existent al solar i que es manté. Hi haurà dues zones de jocs infantils per a diverses franges d’edat, una zona d’estada i una de jocs alternatius a l’aire lliure.

Finalització: març 2015

Eixample

Reforma del passeig de Sant Joan, entre les places de M. Jacint Verdaguer i Tetuan

Un dels objectius principals és prioritzar l’espai per a les persones. Les voreres s’incrementen fins als 17 metres i incorporen zones d’estada i de jocs infantils. Hi ha nou arbrat, nou mobiliari urbà i nou enllumenat. La calçada té dos carrils de circulació a banda i banda, un d’ells destinat al bus i la part central té un carril bici de doble sentit..

Finalització: desembre 2014

Eixample

Millora del passeig de Gràcia, entre l’av. Diagonal i la pl. de Catalunya

Aquesta actuació consisteix en la reurbanització de les franges que separen la calçada central de les laterals, amb la col·locació del paviment hexagonal tipus Gaudí. Els carrils laterals es converteixen en vials de plataforma única. A tot el tram s’instal·la una nova xarxa d’enllumenat d’acord amb els nous criteris d’il·luminació de Barcelona.

Finalització: desembre 2014