Filtra

Altres

Millora de la connexió entre Barcelona i Montcada.

Arranjament i urbanització de l’antiga carretera de Barcelona – Sabadell fins a Can Cuiàs. La construcció d’un pas subterràni sota les vies del tren que es converteix en el pas inferior, això comporta col·locar un “calaix” de formigó, foradat, sota les vies del les línies de rodalies de RENFE, previament reforçades per tal de que els trens puguin circular amb tota seguretat. S’hi ha construït també una passarel·la per a vianants adossades al Pont de Montcada.

Finalització: juliol 2008

Ciutat

Passarel·la de vianants sobre la ctra. Sarrià-Vallvidrera, al pg. Mirador de les Aigües

El Passeig Mirador de les Aigües constitueix un recorregut d’uns 23,4 kilòmetres que discorre pel costat mar de la muntanya del Tibidabo. El seu ús està pensat per a vianants i bicicletes. L’adequació del Passeig-Mirador ha estat plantejada per trams, alguns dels quals ja es troben en funcionament. Al tram II, s’ha construït una passarel·la de vianants per sobre la Carretera Sarrià-Vallvidrera.

Finalització: juliol 2008

Sarrià - Sant Gervasi

Urbanització de l’Avinguda de Vallvidrera – Funicular

Urbanització de l’avinguda de Vallvidrera entre el carrer Vidal i Quadras i l’estació de Peu del Funicular i renovació de ponts sobre la línia dels FGC. L’objectiu de les actuacions realitzades ha estat millorar la connectivitat i la mobilitat de la zona i garantir la seguretat dels vianants que transiten i que accedeixen als centres escolars i equipaments cívics dels entorns.

Finalització: gener 2008

Gràcia

Caserna de la Guàrdia Urbana de Gràcia

Construcció d’una nova caserna de la Guàrdia Urbana. L’edifici està dotat amb un aparcament soterrani i cinc plantes d’oficines. El nou edifici també aporta guanys en la comoditat i distribució dels espais de treball dels agents. Entre altres millores, a la nova UT, s’ha centralitzat a la recepció els controls telemàtics dels accessos a l’edifici i les càmeres de vigilància exterior, i s’ha condicionat un espai d’aparcament soterrani.

Finalització: desembre 2007

Nou Barris

Urbanització de la Ronda de Dalt – Canyelles

Cobertura i urbanització de la Ronda de Dalt, des de la Guineueta Vella a la plaça Karl Marx. Millora de la connectivitat entre ambdues bandes de la Via Favència. Reducció sonora entre 10 i 15 decibelis. Reducció de l’impacte visual de la rasa de la Ronda en aquest tram.

Finalització: abril 2007

Sant Martí

Remodelació de la Gran Via

Aquesta artèria de la ciutat ha viscut un procés de transformació que afecta des del seu començament límit amb Sant Adrià del Besòs, fins arribar, pràcticament, a la Plaça de les Glòries. Millora de la qualitat de vida dels veïns d’aquest tram de la Gran Via, gràcies a la disminució de l’impacte sonor causat per els vehicles, la millora de les connexions amb el centre de la ciutat, la integració de dos barris –el Poblenou i el Clot–, fins ara separats.

Finalització: març 2007