Filtra

Sarrià - Sant Gervasi

Urbanització de l’Avinguda de Vallvidrera – Funicular

Urbanització de l’avinguda de Vallvidrera entre el carrer Vidal i Quadras i l’estació de Peu del Funicular i renovació de ponts sobre la línia dels FGC. L’objectiu de les actuacions realitzades ha estat millorar la connectivitat i la mobilitat de la zona i garantir la seguretat dels vianants que transiten i que accedeixen als centres escolars i equipaments cívics dels entorns.

Finalització: gener 2008

Gràcia

Caserna de la Guàrdia Urbana de Gràcia

Construcció d’una nova caserna de la Guàrdia Urbana. L’edifici està dotat amb un aparcament soterrani i cinc plantes d’oficines. El nou edifici també aporta guanys en la comoditat i distribució dels espais de treball dels agents. Entre altres millores, a la nova UT, s’ha centralitzat a la recepció els controls telemàtics dels accessos a l’edifici i les càmeres de vigilància exterior, i s’ha condicionat un espai d’aparcament soterrani.

Finalització: desembre 2007

Nou Barris

Urbanització de la Ronda de Dalt- Canyelles

Cobertura i urbanització de la Ronda de Dalt, des de la Guineueta Vella a la plaça Karl Marx. Millora de la connectivitat entre ambdues bandes de la Via Favència. Reducció sonora entre 10 i 15 decibelis. Reducció de l’impacte visual de la rasa de la Ronda en aquest tram.

Finalització: abril 2007

Sant Martí

Remodelació de la Gran Via

Aquesta artèria de la ciutat ha viscut un procés de transformació que afecta des del seu començament límit amb Sant Adrià del Besòs, fins arribar, pràcticament, a la Plaça de les Glòries. Millora de la qualitat de vida dels veïns d’aquest tram de la Gran Via, gràcies a la disminució de l’impacte sonor causat per els vehicles, la millora de les connexions amb el centre de la ciutat, la integració de dos barris –el Poblenou i el Clot–, fins ara separats.

Finalització: març 2007

Horta - Guinardó

Parc a la coberta de les cotxeres d’Horta

Transformació de la coberta de la cotxera d’autobusos (TMB), construïda a la falda de Collserola, en un gran parc urbà equipat. Una superfície de 21.290 m2 funcionant com a porta del Parc de Collserola i que permeti diferents usos lúdics i esportius, així com la recuperació de la vegetació malmesa durant la construcció d’uns antics dipòsits de gas a la zona.

Finalització: març 2007

Altres

Construcció del Pont del Congost

Consisteix en la construcció d’un pont de 176 metres de longitud que enllaça el carrer Escolapi Càncer de Torre Baró amb l’Horta de la Ponderosa del barri de Vallbona, creuant per sobre la la C-58, la C-33, la C-17 i les vies de Renfe. La seva geometria ha estat condicionada per l’espai disponible entre les diferents vies, cosa que les ha fet especialment esveltes. La instal·lació del pont ha estat pel mètode d’empenta.

Finalització: novembre 2005